Allergi, värme och mammas födelsedagspresent!

Det är nästan olidligt hett ute nu på dagarna tycker jag och allergin blommar hos både mig och yngsta sonen som är allergisk mot gräs. Det är ett konstant nysande och från lillen även hosta, vi är båda täppta och ögonen kliar :( Till hösten börjar dock barnen sina allergivacineringar, förhoppningsvis blir nästa sommar betydligt lättare för dom!

Jag har varit rätt slö den sista tiden och inte orkat göra mycket alls, men mammas födelsedagspresent blev åtminstone klar i tid och hon verkar gilla den mycket! Hon fick en "Flamsingo" av mig virkad efter Mia Bengtssons mönster.



I fredags fick jag mina virknålar i posten! Dom är så sköna att hålla i så det inte är sant :D Jag ska helt klart beställa dom i flera storlekar när ekonomin tillåter! Det var en härlig känsla att öppna paketet ^^



Dagens låt : "Pugh Rogefeldt - Vandrar i ett regn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0