Sommarförkylningar

2 veckor sedan jag uppdaterade, men inte mycket har hänt.. Jag blev förkyld, det blev bihåleinflammation och jag fick pencillin som jag blev superallergisk mot så nu kämpar jag mot mina bihålor med saltvatten, kortisonnässpray och vanlig nässpray. Har inte orkat göra mycket alls och det märks på barnen, två små vilda bestar som far runt som virvelvindar och väsnas *puh*.

Då jag inte orkat göra så mycket bestämde jag mig för att försöka sticka varsin slipover till pojkarna som dom ska ha när skolan börjar, H valde blått garn av märket "caroline tweed" och T valde 2 färger, melerat blått och grönt av märket "freja multicolor". H's bakstycke är färdigt och snart även T's bakstycke, sen kommer nästa utmaning med framstycket, att lära sig sticka V-ringning.. Jaja det ska nog gå bra ändå :)

Ska försöka uppdatera lite oftare hädanefter (I promise Iza hihi) förhoppningsvis när jag har mer ork också.

Dagens låt: "Amy Winehouse - You know I ain't no good"

Kommentarer
Postat av: Slemo

Hmm den där låten spelade jag ju igår ;)

2009-08-02 @ 10:50:16
Postat av: Kaichou

Jag vet :P det var ju jag som önskade den!

2009-09-28 @ 07:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0