Kusinens födelsedag

Helgen efter jag varit i Södertälje var jag och mina söner bjudna på kalas hos min kusin, han är lika gammal som min äldsta son, de går till och med i samma klass! Jag ville ha med något fint till min kusin, något lite mer personligt.. Så en kväll när jag satt och surfade runt och följde länkar i olika bloggar hittade jag ett mönster som jag tyckte var så gudomligt sött! Jag satte genast igång, kusinen fick denna:



fylld med godis! Han fick även en liten virkad gris som jag döpte till Gottegrisen (finns ingen bild).

Mönstret till burken hittar du här. Tävlingen på siten är avslutad men mönstret finns där i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Karin

Den är så fin gottegrisen. Fabian har haft lite olika saker i den. Du är super duper duktig på handarbete. Kram på dig!

2009-08-11 @ 21:38:52
Postat av: Kaichou

Tackar! Vad kul att han gillar den och hittar mer användning för den! kram :)

2009-09-28 @ 07:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0