Midsommaren

Vi åkte ut på landet över midsommar till min mamma, hon hade köpt en ny pool som barnen fick inviga! Min lillasyster passade på att bada fötterna samtidigt. Det var en underbart skön dag!

Jag har gjort några fler saker när det gäller virkningen, men jag måste fota en del innan jag kan lägga upp det här, och en del saker kan jag inte lägga upp med bild just nu för dom är presenter som inte får visas upp innan dom är bortskänkta!

Idag var det en lugn seg förmiddag, jag var trött efter att ha provat sims3 igår, jag blev uppe ganska länge och spelade. Barnen satt och såg på film medans jag förde över bilder till datorn. Sen blev vi hembjudna till mamma! Vi planterade morötter, purjolök, sallatshuvudet, blåklint och någon form av kål tror jag.. Hann även med att ligga och sola en lång stund, jag somnade nästan för det var så skönt, men så började det åska. Nu ikväll är det dags för tvättstugan.

Jag fick en utmaning av min syster att göra en robot (Gir) som går mig över knäna, jag har börjat med fotsulan lite nu idag, jag kommer väl visa en del bilder under arbetets gång! Näe dags att sätta igång och vara nyttig nu :)

Dagens låt: "Hellogoodbye - Here (in your arms)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0