Sol, träning och glass

Vilken härlig dag det varit med en massa solsken! Jag hade min syster här ett tag också :) Dom ringde från dagis vid tolvtiden och sa att lillen var tvungen att hämtas för han var illa däran och inte orkade vara på dagis.. När jag kommer dit sitter han ensam inne på avdelningen och leker, jag hittade inga fröknar någonstans, dom syntes inte till på gården heller. Jag blir riktigt sur på detta, tänk om något hade hänt honom? Nåväl, vi gick hem med honom och busade ett tag innan det var dags att hämta storebror. Lillkillen var föresten inte det minsta sjuk, bara allergisk som han har varit länge..

Jag hade köpt en liten vävram till lillen, han ville väva en matta hade han sagt.. Det slutade med att min syster och jag satt tillsammans vid köksbordet, hon vävde och jag virkade blommor *skrattar* lillen byggde tågbana inne på sitt rum istället tills storebror kom hem :) Mamma kom hit vid sjutiden för att sitta barnvakt medans jag tränade Taiji. Jag kom dit tio minuter innan vi började, de andra kom ganska snart också. Vi gick upp och ringde på dörren till träningslokalen men ingen öppnade. När klockan blivit tjugo över åtta gav vi upp väntan och gick och åt glass, det var riktigt trevligt faktiskt! Så jag kom hem en timme försent ^^

Mamma åkte hem runt elva eller så. Imorgon fyller hon år så det blir födelsedagslunch här hemma, det blir trevligt! Nu börjar jag klippa med ögonen så kanske dags att försöka sova lite.

Dagens låt: -=Lyrical Sonz - Let Yourself Go=-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0