Gir (fortsättningen)

Uppdateringarna om Gir har varit sorgligt frånvarande.. Jag har varit rätt seg på att virka på honom också, det kan vara en förklaring. Men nu har jag tagit mig i kragen och försökt komma någon vart! Första bilden här visar benen, en arm och den första kroppen jag gjorde.
När jag och syster stoppade i lite fyllning insåg vi snabbt att det inte såg bra ut så det var bara att böra om! Efter ett tag såg det ut så här:
Det börjar se lovande ut eller hur? Nu är jag klar med kroppen, båda armarna och benen! För tillfället virkar jag "plattan" som ska sluta till kroppen, det blir två lika stora rundlar som ska sys ihop kring något styvt, troligtvis plastskivor, jag får återkomma om hur det blir! Men här är i alla fall så långt jag kommit nu!
Benen är inte fastsydda ännu, de är bara lutade mot kudden ;) En närbild av armen också, som jag är extra nöjd med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0